loadingimg

Wczytuję dane...
Gwarancja i reklamacja towaru

Gwarancja i reklamacja towaru

 

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie naszego sklepu pochodzą od autoryzowanych dealerów lub bezpośrednio od producenta. W związku z powyższym, towary zakupione w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta, na podstawie której są realizowane wszystkie wnioski reklamacyjne.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu urządzenia należy ten fakt zgłosić w najbliższym autoryzowanym serwisie danego producenta. Wykaz serwisów bądź nr infolinii znajduje się na oficjalnej stronie internetowej producenta bądź na karcie gwarancyjnej.
Jeśli dany towar jest objęty gwarancją typu door to door należy postępować zgodnie ze wskazówkami na stronie producenta.
Zgłaszając usterkę w serwisie należy okazać podbitą kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu. 

Oczywiście, sprzęt można również zareklamować za pośrednictwem sprzedawcy. Reklamacje produktów prosimy zgłaszać na e-mail: centrum_sat@wp.pl. Po zgłoszeniu reklamacji drogą elektroniczną wadliwy produkt prosimy odesłać na poniższy adres:
 

FHU ARES - sklep centus24.pl

Zielonka 138

36-130 Raniżów
 

Proszę pamiętać, aby do przesyłki dołączyć dowód zakupu i dokładny opis usterki. Wadliwe urządzenie zostanie naprawione bądź dokonamy wymiany na nowe.


Uszkodzenia podczas transportu


Podczas odbioru przesyłki w obecności kuriera należy od razu sprawdzić stan opakowania (sprawdź, czy taśmy i plomby oraz pudełko nie są uszkodzone).


Należy również starannie sprawdzić stan samego towaru (wyjmij produkt z opakowania i sprawdź, czy nie jest uszkodzony, czy w pudełku są wszystkie wymienione w instrukcji części).
Zgodnie z prawem przewozowym towar można rozpakować dopiero po potwierdzeniu jego odbioru a w przypadku przesyłek za pobraniem po uiszczeniu zapłaty.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (uszkodzenia, braki) należy poprawnie sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.
Poprzez prawidłowe sporządzenie protokołu szkody należy rozumieć wypełnienie wszystkich sekcji z uwzględnieniem wszystkich dostrzeżonych braków i uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zabezpieczeń wewnętrznych jak i samego towaru. Należy również starannie wypełnić sekcje dotyczące typu opakowania, zewnętrznego (karton, folia strecz itp.) wewnętrznego (profile styropianowe, kształtki kartonowe, folia bąbelkowa itp.) oraz informacje dot. rodzaju zamknięcia (taśma klejąca itp.).
Należy również pamiętać o wpisaniu daty oraz godziny. Data na protokole powinna być zgodna z datą dostrzeżenia szkody. Formularz protokołu szkody posiada kurier.
O zaistniałej sytuacji należy bezzwłocznie (nie później jak 72h od odebrania przesyłki) zawiadomić Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego za pośrednictwem e-maila:

centrum_sat@wp.pl 
 

Gwarantujemy szybką wymianę uszkodzonego produktu na nowy w przypadku poprawnego sporządzenia protokołu szkody.